MISTR VÝROBY

Náplň práce:

  • Zodpovědnost za výrobní provoz a dodržování předepsaných standardů kvality a firemních procesů, postupů a termínů zhotovení
  • Zajištění maximální efektivity výroby a případná identifikace oblastí pro zlepšení a návrhy řešení
  • Rozdělování pracovních úkolů zaměstnancům dle svého uvážení v návaznosti na jejich schopnosti
  • Kontrola provedení práce, plnění úkolů jemu podřízených zaměstnanců a odpovědnost za kvalitu provedené práce a výroby
  • Schvalování dovolených a volna zaměstnanců v návaznosti na jejich postradatelnost při zhotovování zakázek
  • Odpovědnost za plnění termínů zhotovení zakázek
  • Odpovědnost za vedení skladu materiálu a vybavení svěřené zaměstnavatelem
  • Kontrola a stav výrobních prostředků svěřených zaměstnavatelem
  • Kontrola přejímky zboží a materiálu, odpovědnost za jejich využívání a rozdělení podřízeným pracovníkům
  • Vedení a dohlížení na tým 10 zaměstnanců, přidělování práce podle aktuálního plánu výroby s možnou aktivní výpomocí (tzv. přístup "hands-on" v angličtině)
  • Komunikace s dodavateli a interními zákazníky ohledně provozu a aktuálního plánu výroby (s externími zákazníky v případě zastupování vedoucího výroby)
  • Písemná a elektronická provozní administrativa, dohlížení na správnost, úplnost a včasnost dodání podkladů z provozu

Požadujeme:

  • Min. SŠ a SOU s maturitou (průmyslový obor výhodou)
  • Praxi min. 3 roky ve výrobě a min. 1 rok na vedoucí pozici
  • NJ výhodou
  • Průkaz řidiče VZV nebo předchozí zkušenost výhodou
  • Týmového hráče se zodpovědným a iniciativním přístupem
  • Spolehlivost a zodpovědnost
  • Práce na PC, email, word, excel, pdf

Nabízíme:

  • Práci na IČ, HPP
  • Odpovídající mzdové ohodnocení
  • 5 týdnů dovolené
  • Denní směny v jednosměnném provozu
  • férové jednání, přesně a včas placená výplata
  • Místo výkonu práce: Ivančice
  • Nástup ihned nebo dohodou
  • osobní ohodnocení k základní sazbě ve výši 20% z úspory či překročení mzdových nákladů, které přímo vyplývá z vyhodnocení zakázek na základě zakázkových lisů.


SEKRETÁŘKA / ÚČETNÍ

Náplň práce:

  • vedení kanceláře ředitele společnosti (zajištění chodu kanceláře, vedení kalendáře ředitele, příprava schůzek, zajištění nákupů kancelářských potřeb)
  • příprava podkladů pro účetní auditorku (vedení pokladny, zpracování pokladních a cestovních dokladů, zakládání a evidence faktur, bankovních výpisů, vnitřních účetních dokladů, mezd atd.)
  • příprava personální agendy (tvorba a evidence smluv a dohod o provedení práce, zpracování výkazů práce, evidence dovolených, daňová přiznání, zpracování a zasílání měsíčních přehledů pro OSSZ atd.)
  • finanční řízení projektů (zpracování rozpočtů a kontrola jejich čerpání, vyúčtování a přípravy podkladů pro monitorovací zprávy a audity projektů, znalost pravidel pro změny atd.)
  • zpracovánístatistických a dalších ekonomických výkazů a podkladů pro vedení účetnictví spolku a dceřiné s.r.o.

Požadujeme:

  • znalost podvojného účetnictví, daňové legislativy a personalistiky - základní
  • proaktivní přístup k úkolům, pečlivost a samostatnost
  • být týmový hráč/ka s dobrými komunikačními schopnostmi
  • středoškolské nebo vysokoškolské vzdělání ekonomického směru
  • praxi na obdobné pozici min. 2 roky
  • znalost neziskového sektoru a grantového fundraisingu velkou výhodou
  • znalost cizích jazyků - min. Němčina, angličtina

Nabízíme:

  • Práci na IČ, HPP
  • Odpovídající mzdové ohodnocení
  • 4 týdny dovolené
  • férové jednání
  • Místo výkonu práce: Ivančice
  • Nástup ihned nebo dohodou
  • zajímavou a smysluplnou práci v neformálním prostředí